camino we gaan beginnen - Reisverslag uit Flayosc, Frankrijk van Gemma Kuijpers - WaarBenJij.nu camino we gaan beginnen - Reisverslag uit Flayosc, Frankrijk van Gemma Kuijpers - WaarBenJij.nu

camino we gaan beginnen

Door: Gemma Kuijpers

Blijf op de hoogte en volg Gemma

04 April 2014 | Frankrijk, Flayosc

We gaan vertrekken. Nadat ik begin deze week zo de pest had over het weer, en ook nog mijn telefoon in de was had gedaan (was in de broekzak blijven zitten  ) ben ik wat minder lang gaan lopen. Daarnaast zijn Maarten en ik gaan zoeken naar oplossingen. We besluiten een stuk verder in Spanje de starten en daardoor de regenkans te verminderen. Vanochtend hebben we besloten morgen (zaterdag) te vertrekken. Het zijn immers ook nog 1000 kilometer te rijden van Flayosc naar het startpunt van de Camino.
De spullen zijn snel gepakt. Ik heb nog gelezen over de mensen die de Camino met honden hebben gelopen en stop ook nog gauw wat vaseline in de tas om Baldy’s poten te kunnen insmeren als het nodig is. Ook de tekenband hebben we alvast omgedaan. Zeer indrukwekkend is het verhaal van Jeroen Gooskens over de camino (compostela.nl). Zijn verhalen zijn prachtig, ontroerend en zo echt; ze raken me diep. Van de weeromstuit heb ik zoveel energie dat ik weer een wandeling van 6-7 kilometer loop met Baldy en in Flayosc een laatste drankje op het terras nuttig voor we weer terug naar huis gaan om te gaan eten.
Morgen vertrekken we vroeg (rond 6.00 uur) De hotels zijn gereserveerd en alles staat klaar. Wellicht dat het even duurt voordat ik weer wat kan communiceren want niet overal is WIFI beschikbaar en wellicht ben ik na 25 kilometer gewoon te voldaan en te moe om nog wat te schrijven.
ik heb er zin in...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Gewoon een vrouw, oma, partner, hondenliefhebber die de basic van het leven weer wil ontdekken

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 9668

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 30 April 2013

Lopen naar Santiago de Compostila

Landen bezocht: