Voorbereiding 25-2 - Reisverslag uit Flayosc, Frankrijk van Gemma Kuijpers - WaarBenJij.nu Voorbereiding 25-2 - Reisverslag uit Flayosc, Frankrijk van Gemma Kuijpers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 25-2

Door: Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

25 Februari 2014 | Frankrijk, Flayosc

Maandag was weer een mooie dag. Het waait af en toe, maar de was is in no time droog. Heerlijk om uit de wind in de zon te genieten, of gewoon in de tuin op te ruimen.
Mijn le en is zo relaxed en we zijn eigenlijk alleen maar rond ons huis. Het is nu bijna 3,5 week en het voelt heerlijk dat er nog geen datum van terugkeren in zicht is.
Ik wandel weer volop en geniet van steeds nieuwe wegen te ontdekken en uit te proberen. Uiteindelijk gaat het om conditie op te bouwen en ik heb alle tijd.

Het scrum bord for life werkt goed. Maarten begint al aardig mee te werken en we krijgen vele taken af.
De voorbereiding voor de camino is bijna compleet. De afrits-broek is gekocht en de geloofsbrief is besteld in Frankrijk. Vreemd dat je in Nl eerst lid moet worden van een vereniging voordat je de geloofsbrief en stempelboekje kunt aanvragen. Nou ja ik heb hem in Menton besteld. De jakobsschelp moet ik nog kopen voor mij en voor mevr B.
Verder gaat alles heerlijk, ik brei, kook, mosaiek en klus, lees enkele boeken tegelijk (onder meer Ilya Gort over het franse leven, lachen (met dank aan irene), zaag hout en geniet van elk moment. Mijn hand en knie zijn nog wat gevoelig, maar ik kan alles weer. Genezing gaat snel...
Morgen regent het, maar ik ga proberen als het weer wat meezit om de 10 kilometer te gaan lopen. En als het te hard regent ga ik wat ideeen uitwerken om over te schrijven en wellicht wat vrienden schrijven

La vie est belle!

  • 25 Februari 2014 - 21:50

    Wendy:

    Klinkt goed allemaal Gemma!

  • 26 Februari 2014 - 08:35

    Jolien:

    Gaat goed daar zo te horen! Waarvoor is die geloofsbrief nodig? Om de wandeling te kunnen doen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Gewoon een vrouw, oma, partner, hondenliefhebber die de basic van het leven weer wil ontdekken

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 9688

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 30 April 2013

Lopen naar Santiago de Compostila

Landen bezocht: