Voorbereiding - vallen en opstaan - Reisverslag uit Flayosc, Frankrijk van Gemma Kuijpers - WaarBenJij.nu Voorbereiding - vallen en opstaan - Reisverslag uit Flayosc, Frankrijk van Gemma Kuijpers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding - vallen en opstaan

Door: Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

23 Februari 2014 | Frankrijk, Flayosc

De afgelopen dagen waren prachtig weer. S ochtends koud maar rond de middag stijgt de temperatuur naar 18 graden. Soms is er een koude wind, maar al met al zeer aangenaam.
Mijn wandelingen zijn niet helemaal ongevaarlijk. Gisteren ben ik gevallen. Gewoon op een pad... Door de regen zijn er soms gaten en veel oneffenheden op de secondaire wegen. Soms zelf nog steeds overstromingen over het pad. Tot nu toe ging alles goed, maar gisteren lag ik plots op de grond. Snee in de linkerhand en pijnlijke knie. Ik dacht nog na wat puffen och valt wel mee, maar s'avonds bleek mijn duim aardig blauw ( eerst niet gezien) en mijn knie werd erg stijf.
Vandaag heb ik daar ook last gehad... Eerst even voorzichtig lopen voordat ik de pas erin kan zetten.
En inspect en adapt. Ik moet toch ook mijn ogen op de weg houden en niet alleen de omgeving bewonderen bij het wandelen.
Vandaag rustig aan gedaan, in Salernes gelopen, heerlijk in de zon, en daarna in de tuin zitten lezen. Rond 15.00 uur nog even naar Draguignog, waar de afsluiting van de Tour du Var.
En nu zit ik met een coldpack om mijn duim want hij is toch wel wat dik geworden. Morgen weer een nieuwe week en dan zien we weer verder

  • 25 Februari 2014 - 15:34

    Birgit Klomps:

    Hoi Gemma,
    Via Erik die op FB een like op deze link postte las ik je blog. Wat fijn te lezen dat jullie t zo goed hebben (behalve die val dan :-().
    Hoop dat je geniet van de vrijheid, de natuur en de warmte.

    Liefs, Birgit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Gewoon een vrouw, oma, partner, hondenliefhebber die de basic van het leven weer wil ontdekken

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 9686

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 30 April 2013

Lopen naar Santiago de Compostila

Landen bezocht: