Voorbereiding flayosc - Reisverslag uit Flayosc, Frankrijk van Gemma Kuijpers - WaarBenJij.nu Voorbereiding flayosc - Reisverslag uit Flayosc, Frankrijk van Gemma Kuijpers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding flayosc

Door: Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

16 Februari 2014 | Frankrijk, Flayosc

Vrijdag was een hele mooie dag. Van de berne teruggelopen naar huis en lekker hout staan zagen buiten. Niet gedacht dat ik dat ook heerlijk vin om te doen. Vrijdagavond was het valentijsdiner met heerlijke happen.
Zaterdag was een dag, lekker boodschappen gedaan en veel vergeten groenten gekocht. Maarten maakt saute de veau en knollen uit de over (kuo). Uiteraard heb ik me weer verkeken op de hoeveelheid, maar het is heerlijk (aardpeer of toupinanboer, pastinaak meiknol en nog een andere knol).
Vandaag scheen de zon al vroeg en zijn we over de markt in Salernes gelopen. Die was weer vol kramen. Niets gekocht, maar wel op terras koffie gedronken en de Var Matin gelezen. S middags weer met Baldy naar Flayosc gelopen, steeds binnendoor maar nu wat meer tempo want we moeten op tijd naar huis om schaatsen te volgen. Temperatuur was heerlijk. Geen jas en zelfs de bodywarmer gaat uit.
Ik begin steeds meer op te ruimen en overweeg wat Agile technieken thuis toe te passen. Na 3 weken hier wil ik weer wat zaken oppakken en structureren. Kijken of ik een Scrumbord op de muur kan plakken, de stickies heb ik nog bij me.
Mijn mozaïekwerk heb ik ook weer opgepakt. Ik wil hem af voordat ik naar Spanje ga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gemma

Gewoon een vrouw, oma, partner, hondenliefhebber die de basic van het leven weer wil ontdekken

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9673

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 30 April 2013

Lopen naar Santiago de Compostila

Landen bezocht: